annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

overbieden

Het is me vaker voorgekomen dat ik in de allerlaatste seconden een bieding doe, bijvoorbeeld 28 euro als maximum. Ik heb dan even daarvoor een lager bod gedaan, waarbij ik ook de hoogste bieder ben. Maar in die laatste seconden, misschien 2 of 3, wordt er toch nog overboden. In het genoemde geval van 28 euro was het eindbod zelfs 56,55 euro. Dus hier hebben zelfs twee mensen in die laatste paar seconden nog tegen elkaar opgeboden. Alleen al de melding dat iemand overboden wordt kost meer tijd, dus hier is blijkbaar iets anders aan de hand. Heeft iemand een idee wat daar gaande is??

-- Bewerkt door matmoor2 om 11 Dec 2010 17:40 CET

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

Terwijl de melding vanuit de eBay computer naar u onderweg is via het internet en u daarvan nog niets gezien hebt verwerkt die computer ondertussen een paar honderd miljoen instructies waaronder ook de andere biedingen op dit item. Dat ziet u dan nog later.

Het internet is erg traag en computers zijn erg snel.

Gewoon het laatst en zo hoog mogelijk bieden, dat helpt.

Je kan ook een sniper programma of dienst nemen.

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

De vraag is opgelost door onnutte antwoorden.

Er worden biedingen uitgebracht en de hoogste bieder die nog binnen de tijd is noemen we de winnaar.

Die mag dan gaan betalen maar wel met PayPal natuurlijk, vanwege de kopersbescherming.

In uw voorbeeld had u beter 58 dan 28 euro kunnen bieden, u was dan namelijk de winnaar geweest.

Succes met bieden op eBay.

Ik heb wel een idee wat er gaande is.

www.bidnapper.com

of er zijn andere vormen waar je mee in de laatste secondes kan meebieden!
gr
hans

Een vraag stellen