annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

object wel betaald maar niet ontvangen

Help!
Ik heb bij verschillende verkopers diverse objecten gekocht en op 30 januari betaald via paypal. Door een storing (?) zijn deze objecten niet automatisch geregistreerd als zijnde betaald, niet bij mij en naar nu blijkt ook niet bij de verkopers. Ik heb de verkopers aangeschreven waar mijn objecten blijven, en kreeg elke keer weer dezelfde reactie: je hebt niet betaald. Hierop heb ik elke verkoper de datum van betaling en de unieke paypalcode terug gemaild. Gelukkig hebben de meeste verkopers gekeken in hun paypal account en het geschil gesloten. Echter, er zijn er een paar die vol blijven houden dat ik niet betaald heb. Ondanks dat ik verschillende keren en mail gestuurd heb met alle gegevens.
Ik heb afgelopen week twee keer contact gezocht met ebay, maar nog geen reactie gekregen. Paypal zegt dat ze niets voor mij kunnen doen omdat de fout bij ebay ligt. En ebay hult zich in stilzwijgen.
Vandaag kreeg ik een aantekening wegens een onbetaald object. Een object waarvan ik aan kan tonen dat ik het wel betaald heb.
Ik weet onderhand niet meer wat ik moet doen. Is er iemand die misschien dezelfde ervaringen heeft en mij kan vertellen wat ik moet doen? HELP!
marja

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

U dient een claim voor niet ontvangen in te dienen, dat gaat via de link: een probleem oplossen.

Die staat bij uw item in Mijn eBay.

Als u met PayPal betaald hebt wordt u doorgestuurd en kunt u de claim voor niet ontvangen ingegeven.

Alleen op die manier begrijpt eBay dat u wel betaald maar niets ontvangen hebt. eBay en PayPal helpdesk verwijzen altijd naar elkaar en zullen u niet helpen.

Succes met kopen op eBay, natuurlijk met kopersbescherming van PayPal.

Een vraag stellen