op 04-04-2011 18:05
ik heb onlangs een object gekocht ... deze komt niet overeen met de beschrijving paypal is akkoord dat ik het terug verzend naar de verkoper het object heeft een waarde van ongeveer 130 euro de verzending kost meer dan 250 euro .... mijn vraag is worden mijn verzendkosten ook allemaal terug betaald ? met de schadevergoeding ?
-- Bewerkt door yuppie1755 op 4 Apr 2011 18:06 CEST
-- Bewerkt door yuppie1755 op 4 Apr 2011 18:07 CESTHoi, gaat het om deze aanbieding?:
24 Fl Bordeaux Rotweine Saint Emilion Grand Cru Chateau
mijn eerste gedachte zou zijn dat je 24 flessen saint emilion grand cru zou krijgen (erg lekker trouwens), maar als je de aanbieding leest krijg je 24 flessen bordeaux en heeft de verkoper in de aanbieding verder gespecificeerd wat je precies krijgt. Wat dat betreft vind ik de advertentie kop erg misleidend (en zo te zien aan zijn feedback vinden veel kopers dat). Toch denk ik niet dat je van de verkoper je geld terug krijgt. Pay-pal kan het wel zeggen, maar uiteindelijk moet de verkoper aan pay-pal aangeven dat ie jouw flessen terug heeft, doet ie dat niet, dan ben je alsnog je geld kwijt. En ook de retour porto ben je zowie zo kwijt.
Tenzij je natuurlijk kompleet iets anders hebt gekregen dan wat verder in zijn advertentie staat, zou ik zeggen, leg ze nog een tijdje weg, voedt de jonge nog wat op, leg de oudere nog even weg en tzt genieten maar.
Maar ik ben het met je eens als je je miskkocht voelt en had verwacht 24 emilions te krijgen (hoewel je dat had kunnen lezen in zijn aanbieding en feedback).
Als er iets heel anders mis is, heb ik natuurlijk helemaal nks gezegd en overhaast conclusies getrokken
-- Bewerkt door abeldoorn op 5 Apr 2011 23:55 CESTU krijgt nooit meer terug dan de oorspronkelijke PayPal betaling.
Kopersbescherming is in dit geval een wassen neus.
U had beter de optie niet ontvangen kunnen kiezen.