annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

object niet ontvangen!

Hey Ebay(leden),

Een tijd geleden heb ik een gitaar gekocht via ebay, heb hem meteen betaald en de verkoper zou hem verzenden.

Na weken gewacht te hebben begon ik wantrouwen te krijgen en heb ik de verkoper meerdere malen gemailed zonder reactie.

De einddatum om een geschil te tekenen was 7 november, ongeveer 4 november reageerde de verkoper met het verhaal dat hij terug was van vakantie en de gitaar meteen zou verzenden.

Ik dacht dat het goed was, maar nu is er nog steeds niets ontvangen en reageert de verkoper weer niet.

Waarschijnlijk hield hij het vakantie-verhaal op zodat ik geen geschil zou tekenen en nu kan ik niets meer doen omdat de 45-dagen termijn is verstreken.

Kan ik nog iets doen?? Ik heb niets ontvangen en de verkoper wil ook geen tracking-code geven van het pakket.

mvg, Stuart

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

U kunt ze emailen en bellen maar dat is allemaal verspilde moeite.

Ik begrijp uit uw antwoord dat u niet een creditcard hebt toegepast. U hoeft dan niets meer te doen, gewoon omdat u niets meer kan doen.

U bent uw geld kwijt.

eBay en de frauduleuze verkoper zijn hier beter van geworden, u betaalt de rekening.

Hi,

De overschrijving heb ik via paypal gedaan, maar het is (bijna) onmogelijk om hen te bereiken.

Als ik contact wil opnemen willen ze dat ik een geschil open en dat kan ik niet door die 45 dagen termijn.

Hebben ze een email waarmee ik ze direct kan mailen of tel. nummer?

Heb echt 3 uur gezocht naar hun contactgegevens maar ik kom alleen maar in dat automatische vraagsysteem waardoor ik niet verder kom.

Er bestaat helemaal geen pakket, en zeer waarschijnlijk niet eens een gitaar.

Wat wel bestaat is een verhaaltje van een zogenaamde verkoper, U bent opgelicht.

Als u PayPal niet middels een creditcard hebt gevoed bent u gewoon uw geld kwijt.

Anders kunt u daar uw geld terugkrijgen.

Een vraag stellen