annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

notenbook

hallo met hanneke0311. ik heb een nootbook gekocht maar ik kan alleen betalen via jullie, zou u mij kunnen helpen ermee. ik moet het echt nog leren hoe dat gaat .ik ben al eens geholpen door jullie maar de meneer kreeg het ook niet goed voor elkaar en zei je kunt nu gewoon betalen .ging niet vandaar dat ik verder alles gewoon met mijn giro heb gedaan. maar deze meneer wil het niet anders vandaar mijn vraag aub help mij ermee. vriendelijke groeten hanneke0311.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

Wel,als het via Paypal betaald is, dan krijg je een bericht van Paypal ,dat zij het geld naar de verkoper hebben overgeboekt.....Maar, idd, Ebay zelf heeft geen rekening,waar je geld op kan storten-dat laten ze aan Paypal over.Als de verkoper zo iets zegt, kun je er zeker van zijn,dat ie uit zijn nek staat te lullen en er een luchtje aan zit.! Oppassen dus. Kun je beter een notebook bij de Mediamarkt kopen- ietsiepiestie veiliger...

als de verkoper er over heeft dat je geld op een rekening van ebay moet storten en dat ebay de verkoper een seitntje geeft dat het geld binnen is en de verkoper het mag opsturen.....NIET DOEN, dan wordt je opgelicht want ebay heeft niet zo'n 'tussenrekening'

U heeft echt meer noten op uw zang nodig om op eBay te kunnen kopen.

Begint u eens met de Hulp informatie te lezen van eBay en die van PayPal over de onderwerpen Kopen op eBay en Betalen met PayPal.

Daarna ziet u verder, succes ermee.

-- Bewerkt door hetmoetnietgekkerwor.. op 8 Jul 2011 17:38 CEST
Een vraag stellen