annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

non actief

hallo! ik heb vorige week een item gekocht bij een ebayer die nu op non-actief ??:| is gezet.hoe kan ik met hem in contact komen om te kijken of mijn item nog verscheept wordt...is het indien geen contact nog mogenlijk een geschil via ebay te openen?alvast heel erg bedankt voor het meedenken en ik hoop dat het nog goed komt met m'n aankoop!

-- Bewerkt door krengkong op 25 May 2011 21:20 CEST

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (5)

Antwoorden (5)

Beste Martijn,

toch maar eens zelf wat op het internet

gaan kopen, wellicht krijg je dan een beter

idee waar kopers tegen aan kunnen lopen

en dat is dus bij ebay wel het nodige zoals

uit een draadje in het cafe overduidelijk blijkt.

groetjes Niek

Beste Martijn, u loopt achter.

In die emails staat inderdaad geen email adres meer vermeld. Dit om mogelijk contact buiten eBay om tegen te houden.

Overigens is het beste gegeven advies, direct de betaling claimen bij PayPal.

Als je object niet meer op eBay staat (objectnumer invullen in zoekscherm eBay) dan kun je het beste meteen je geld terugclaimen via Paypal.

Ik kan je aankoop niet terugvinden, dus dat ziet er niet goed uit:

http://cgi6.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?ViewBidItems&all=1&_rdc=1&userid=krengkong&&rows=50&completed=1...

Dit is de grote "er is helemaal geen fraude op eBay, eBay is heel erg veilig" verdwijntruuk van eBay.

hoi moadestien,

Bedankt om me op de hoogte te brengen. Het was voor mij ook al weer een tijdje geleden dat ik zelf nog wat online gekocht had (mijn verloofde is de expert daarin, dus ik plaats mijn "bestellingen" bij haar).

En als krengkong met paypal betaald heeft kan hij/zij inderdaad best auxfinesherbes' advies opvolgen.

hoi,

Ik kan mij vergissen, maar in de mail die u van ons ontvangen heeft om te melden dat u een object gewonnen heeft, staat daar geen email adres van de verkoper in?

Een vraag stellen