annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

negative feedback

ik heb een verkoper een negatieve feedback gegeven omdat het zo lang duurde voor ik het pakket had en geen reactie gaf op meerdere emails nu wil ik die intrekken

hoe doe ik dat

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (4)

Antwoorden (4)

de ontvanger van de negatieve fb kan een verzoek indienen deze te wijzigen, het enige wat u dan hoeft te doen is akkoord gaan. dus neem contact op met dit lid en leg het uit!

De enige manier om deze feedback te laten intrekken is door jezelf te laten schorsen door eBay, dat kan door iets te doen waardoor je geschorst wordt, daarna verwijdert ebay al je feedback.

Uit de helptekst over feedback verwijderen:

Als we een lid schorsen, verwijderen we al zijn of haar negatieve en neutrale feedback van de site. Als een lid binnen 90 dagen na de inschrijving wordt geschorst, verwijderen we alle betreffende feedback.

Bedenk altijd eerst of je je feedback wel wil geven.

Wacht op het product is dit naar wens maar heeft het lang geduurd kun je dit in de sterren aangeven.

Bijv door weinig sterren aan te kruisen bij verzenden.

Verder zou je evt neutraal kunnen geven ipv negatief.:|

Maar goed, een negatief kun je intrekken als je aan het volgende voldoet.

*Tijdens de transactie kan geen contact worden opgenomen met een lid.

*Een lid dat negatieve of neutrale feedback voor een ander lid heeft gegeven, heeft ons op de hoogte gesteld van de fout of heeft al dezelfde feedback voor het juiste lid gegeven.

Succes

Er staat geen oplossing bij ,wat te doen , om feedback te wijzigen.

Een vraag stellen