op 26-08-2011 18:07
ik heb een geschil lopen met een koper.
hij zegt dat ik niet reageerr op zijn vragen, en ik krijg geen antwoord terug.
hij denkt dat ik fout doe.
waarschijnlijk klopt zijn email adres niet .
nl: jongd@wanadoo.nl, postmasters zend dit steeds terug als on bestelbaar.
misschien zit daar de communicatie fout wel.
kost mij wel mijn 100% goede feedback.
kunnen jullie er wat aan doen?
hij wilt zijn product erg graag, en ik verkopen.
in mijn mail geschiedenis kunt u alles nalezen.
groeten martin
ongeloofelijk dat dit allemaal maar kan, negatief geven zonder te betalen, die mogelijkheid zou er niet mogen zijn!
Is het de koper die nu negatief heeft gegeven?
Dan heeft deze koper nooit iets betaald?
Open een geschil voor onbetaald object dan is na 4 dagen die negatief weer weg...
kontaktgegevens opvragen.
ieder lid heeft bij inschrijving zijn
telefoonnummer moeten opgeven.
waarschijnlijk heb je dit al gedaan!?
Ja en als dat niet lukt rest je volgens mij niets
anders over om maar een brief aan
de koper te schrijven, de koper
is je in ieder geval niet onwelwillend
gezind want hij heeft je twee 5,0
scores intakt gelaten.
groetjes en succes.
Niek
Niek
Alle berichten gewoon standaard via het berichten systeem van ebay versturen...
U, net als vele andere die hier posten, verkeert in de foute veronderstelling dat er iets aan uw probleem gedaan kan worden of wordt als u het hier aan de orde stelt.
Dit is een fout idee. eBay doet met dit prikbord niets anders dan wat pappen en nat houden.
U dient uw probleem zelf op te lossen.