op 03-04-2011 08:02
Als ik artikelen wil kopen dan zie ik geen foto s als ik een hele reeks artikelen wil bekijken ik zie alleen een wit flak en moet dan op de tekst afgaan en die aan klikken en per onderwerp opzoeken bij ve verkoper maar ik wil alle foto s in een keer kunnen zien ligt dit aan de instelling van mijn pc Apple???
Heb je nu een pc of een Mac? En welke browser gebruik je (Safari, Firefox, Chrome)?
Geef eens een voorbeeld van een rubriek of zoekopdracht waarbij de foto's niet tevoorschijn komen.
Misschien tijd voor een nieuwe computer met de nieuwste software, eBay is nogal selectief daarmee.
Ik heb er ook last van ,heb iets met explore 8 en 9 te maken.mijn pc draaide nog op explore 7 ,ik zag altijd de foto.s.Heb wel eens een update gedaan naar explore 8 kon ik de foto;s niet zien.explore 8 verwijderd en ebay werkte weer perfect.nu dacht ik van de week doe de update naar 9,nu weer het zelfde probleem.
Misschien in een instelling veranderen ? wie weet raad.
O wat erg! Heb net Chrome geínstalleerd en Ebay bezocht, gezocht, subpagina's geopend, gesloten, weer geopend, op allerlei produkten gezocht waarvan IE geen of na lange tijd pas foto's laat zien en ik moet zeggen: GEEN ENKEL PROBLEEM MEER!
Dus het antwoord voor ons probleem Dennis is dus inderdaad: een IE die niet overweg kan met zoveel info op een site. Probeer ook maar eens Chrome.
Weinig reacties tot nu toe op dit onderwerp. Ik heb er ook last van. Er moeten er toch meer zijn?! En hoe los je het op?
Een beetje flauw om meteen over een nieuwe pc te beginnen. Niet iedereen is met het bezit van een pc meteen een IT-er, ik evenmin, dus een wat meer inhoudelijke reactie die hout snijdt is meer op zijn plaats dan een sneer. De pc waar ik nu op werk is 2 jaar oud en heeft vanaf het begin hetzelfde euvel op ebay als hier beschreven. Ik heb ook nog geen oplossing voor het probleem. De suggestie van een andere/snellere browser vind ik wel wat, al kan ik mij amper voorstellen dat de meest gebruikte browser in de wereld (IE*)voor een wereldsite als ebay een struikelblok moet zijn.
Wie heeft de duidelijke aanwijzing/oplossing?