annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik heb iets gewonnen en tijdig betaald, maar de verkoper levert niet en stort het bedrag terug

ik heb iets gewonnen voor een leuke prijs en tijdig betaald (ook voor de verzendkosten) maar de verkoper (in een ander EU-land) levert niet en stort het bedrag terug, Hij had eerder een voorstel gedaan om de koop te annuleren maar ik ben daar niet mee akkoord gegaan.

Uit e-mailverkeer weet ik dat de verkoper een - veel- hogere prijs wilde.

De verkoper behoort zijn verplichtingen (leveren) na te komen.

Zijn handelwijze is tegen de regels - en principe- van eBay en op deze manier is het wel erg makkelijk voor een verkoper om er onderuit te komen als hij het winnende bod te laag vindt.

Ik vind dat eBay de verkoper hierop moet aanspreken en als hij niet nakomt- zijn account moet blokkeren oid totdat hij aan zijn leveringsplicht heeft voldaan. Het is veel te duur en te omslachtig om een juridische procedure te starten.

Ik heb een negatieve feedback gegeven en de zaak gerapporteerd aan eBay maar nog geen inhoudelijke reactie ontvangen....

reacties zijn welkom

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Als u het verzoek van de verkoper om de transactie te annuleren niet honoreert, jaagt u de verkoper op kosten.

Dit kan niet de bedoeling zijn.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos