annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

ik heb een brief ontvangen van ebay dat ik tevaak geld zou hebben teruggestort gekregen.

Hallo! Ik heb een email gekregen omdat ik te vaak geld terug zou hebben gekregen van verkopers. Alle negatieve feedback en lage sterren die ik zou hebben gegeven is verwijderd (ik kan mij geen negatieve feedback herinneren..). Maar dit gaat om teveel betaalde verzendkosten...niet het aankoop bedrag word terug betaald maar teveel betaalde verzendkosten, soms wel 50 procent. Van tevoren vraag ik aan de verkopers of zij teveel betaalde shipping kosten terug betalen. Dit is een standaardvraag tegelijk met hoeveel de verzendkosten zijn naar mijn land.

Omdat ik (na akkoord van de verkoper) dan in het voren (teveel)betaal, gaat de verkoper gaat naar de post, en daarna betaald hij/zij mij terug. Dit scheeld voor de verkoper een trip naar de post. Immers, verpakken, inlichtingen vragen, mij informeren, ik betaal en dan weer naar de post.

Ik snap deze brief niet die ik heb ontvangen. Dit is tussen de verkoper en mij? En het gaat (bijna) altijd goed. Bijna elke zending betaal ik wel 2 of 3 dollar teveel (ik koop bijna elke dag wel iets, dus tel maar na) Als ik betaal, herinner ik de verkoper altijd nog even doormiddel van de opmerking die ik kan plaatsen.Is dit onterecht? Graag zou ik dit herzien en uitleg ontvangen...

vr.gr. Cornice

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

Natuurlijk gaan de meeste verkopers akkoord met "teruggave" simpelweg omdat veel verkopers bang zijn anders een neutrale of negatieve feedback te krijgen met daarop ook nog een lage sterrenscore!

zoals mijn voorgangster al terecht opmerkte houdt u geen rekening met verpakkingskosten en dergelijke, u zegt regelmatig een dollar of twee teveel te betalen! dat is omgerekend een kleine 1,60 euro rekening houdende met verpakkingskosten, afhandelingskosten en inderdaad eventuele afhaalkosten is dat natuurlijk niets!

Eerlijk gezegd ben ik wel blij dat eBay eindelijk eens iets doet in het onterecht geven van lage sterrenscore's en eventuele neutrale/negatieve feedback, dat u dat onterecht vind snap ik maar ik als verkoper ( die overigens geen extra kosten in rekening brengt) vind het wel terecht.

Uw koopgedrag valt blijkbaar op.

U wenst geen verpakkingskosten te betalen?

De verkopers kunnen de verzendkosten via internet

bekijken en ook de pakjes bij hun thuis laten ophalen.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos