op 08-02-2011 00:53
ik probeer een mail te sturen naar customerservice omdat en en ander niet helemaal lekker loop met een verkoper maar ik wil nog niet direkt een geschil openen
mail die ik opmaken komen uiteindelijk aan mijzelf gericht terug. het lijkt er dus op dat customerservice deze berichten niet krijgt en ik in een kringetje draai
hellluuuuuup
hoi kralen2009,
Onze klantendienst heeft weldegelijk uw mail gekregen en zal u zo spoedig mogelijk antwoorden. Misschien kan u ook hier op de forums even om raad vragen. Vaak krijg je hier ook antwoord van de meer ervaren leden. Wel graag de naam van de tegenpartij vervangen door "de koper" of "de verkoper" zodat we mogelijke claims van laster kunnen vermijden.
nou beste verkoper opEbay, Martijn van Ebay schrijft dat de klanten service het wel heeft gelezen. Maar als ervaren Ebayer kan ik U melden dat een bericht lezen door klantenservice niet hetzelfde is als een antwoord krijgen. met andere woorden: ook al leest Ebay uw vraag, u mag echt van geluk spreken als U een reaktie krijgt. En ook al krijgt U een reaktie, dan zult U versteld staan van de onzin die ze verkopen, een wolk van woorden, om U vooral GEEN antwoord te geven. Ik heb de afgelopen jaren menige keer een vraag gesteld aan die leuke, ontzettend dienstbaar ingestelde, vriendelijke behulpzame, en bovenal klantvriendelijke medewerkers van Ebay. Laat ik nou de pech hebben dat ik vaak gewoon niets hoor van ze en andere keren de bekende truc om je met veel woorden het bos in te sturen. Zelfs leugens gebruikene ze, zoals aangeven dat er geld van mij is geblokkeerd omdat er een onderzoek loopt naar mijn klant die me betaald heeft. Maar dezelfde lieve behulpzame en vriendelijke klantenservice heeft mijn klant laten weten dat onderzoek is afgerond, en alles in orde is. Klant stuurt die email aan me door, maar toch blijft Ebay beweren dat geld nog niet vrij is, want het onderzoek loopt nog> Dit is een van de vele beschamende voorbeelden die ik heb meegemaakt.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |