op 02-04-2011 23:24
Ik heb een account met punten erop gekocht van een verkoper in Duitsland en betaalt met paypal.
Hij mailt me dat hij me een account kan sturen, maar ik alle punten binnen 1 uur op moet maken, ik mail hem terug dat mij dat niet lukt en er in de advertentie staat binnen 24 uur.
Nou dat was jammer, want hij had nog maar 1 account en dat was het laatste ooit, hij kon er niet meer aan komen en het was ook niet meer mogelijk ze elders te kopen gaf hij aan. Dus gaf hij de laatste aan een ander.
Hij zou mijn geld wel terug overmaken. Maar nu niet want hij had nog wel wat beters te doen schrijft hij met een lachende smiley erbij.
Ik wacht nu al een aantal uren op mijn geld en meneer heeft de advertentie verandert, hij heeft 10 euro bovenop de prijs gegooit. En ik zie ook dat hij onder verschillende accounts met verschillende prijzen aanbiedt. Wat kan ik nu het beste doen??
oke bedankt, ik twijfelde al om te kopen, maar een vriend had goede ervaring met zo een account en al die positieve feedback, maar ik ga nu naar paypal, nog maals bedankt!