annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

help wat moet ik doen?

Ik heb een account met punten erop gekocht van een verkoper in Duitsland en betaalt met paypal.

Hij mailt me dat hij me een account kan sturen, maar ik alle punten binnen 1 uur op moet maken, ik mail hem terug dat mij dat niet lukt en er in de advertentie staat binnen 24 uur.

Nou dat was jammer, want hij had nog maar 1 account en dat was het laatste ooit, hij kon er niet meer aan komen en het was ook niet meer mogelijk ze elders te kopen gaf hij aan. Dus gaf hij de laatste aan een ander.

Hij zou mijn geld wel terug overmaken. Maar nu niet want hij had nog wel wat beters te doen schrijft hij met een lachende smiley erbij.

Ik wacht nu al een aantal uren op mijn geld en meneer heeft de advertentie verandert, hij heeft 10 euro bovenop de prijs gegooit. En ik zie ook dat hij onder verschillende accounts met verschillende prijzen aanbiedt. Wat kan ik nu het beste doen??

 

Hele onderwerp weergeven

Ten eerste nooit meer een account met punten kopen, dat gaat over niets en er is makkelijk mee te frauderen.

 

Daarna kunt u het beste een claim voor niet ontvangen bij PayPal indienen.

Als PayPal niet terugbetaalt wendt u zich tot uw creditcard uitgever.

 

En u kunt tenslotte deze verkoper tracteren op een negatieve feedback met een tekst als "Das war einmal.."

 

Een vraag stellen