annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen geld teug bij verkeerde aankoop wegens geen retour beleid

ik heb een vraag en opmerking dat ze over dat eigenlijk alle verkopers moeten verplichten nieuwe regels vast stellen voor de kopers als er probelem met een object is dat ze het teug kunnen retouren en en dan geld kunnen terug eisen . en dat ook alle verkopers hun contakt gegevens weer geven  voor nog een betere comunicatie en dat is niet altijd aan de orde in de praktijk jammer dit wel.

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

ik heb een vraag en opmerking dat iedereen die hier een berichtje achterlaat interpunctie gebruikt zodat het voor iedereen duidelijk is.

Overigins, ook in een 'normale' winkel mag je niet alles terug brengen. Je koopt een 'jurk' en de dag na het feestje breng je hem weer terug, je koopt een boek en als je hem uit hebt, je koopt een cd en copiert hem, een pc spelletje en kopiert hem . etc, maar goed dus dat je niet altijd je geld terug kan eisen.

Contact gegevens kan je bij ebay vinden onder het knopje contact gegevens.

Beste Rambo,

ik ben het niet eens met je stelling.

Het is inderdaad een risico van op internet iets aanschaffen.

Daarom moet verkoper altijd wel duidelijk een beschrijving geven van het product.

En vereder moet je zelf zeer alleert zijn op je aankoop, dus vraag wat je wilt weten.

Terug sturen doen veel verkopers wel hoor, maar ze zijn het niet verplicht.

Er staat vaak niet voor niets dat verzenden op eigen risico is, want het gebeurd helaas al te vaak dat koper meent het product niet te hebben ontvangen, en dan geld terug wil terwijl dit niet het geval is.

Verkopers moeten ook beschermd blijven.

Als je iets zeker wilt hebben dan ga je naar de winkel zou ik zeggen.

Tja, internet kopen heeft dus een voor en nadeel.

Je bent vaak goedkoper uit dan in de winkel, met risico.

En je kunt dus ook grof miskopen en heb je troep.

Een vraag stellen