annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

feedback

Hallo nu heb ik een negative feedback gekregen omdat het pakket bij de douane was en het iets langer heeft geduurd  en omdat die man 10 euro aan de douane moest geven ,het is nu eenmaal zo de douane in Duitsland neemt iedere keer pakkets in beslag een dag of 10 kijken of het is original nu word de verkoper er de dupe van dat hele feedback deugd toch niet, is  echt oneerlijk je  doet alles correct en word gestraft met een rode feedback wat kan ik hier nog aan doen heb de man gemaild en gezegd daar kan ik niks aan doen  en aangeboden om de  douane  te betalen maar krijg geen antwoord meer wie kan mij helpen wat te doen groeten Klaas 

 

Negative feedback rating

Sehr lange Lieferzeit und hatte Probleme mit dem Zoll musste 10€ Zoll bezahlen

 

Hallo nou wat een service van Ebay holland perfect heb vanmorgen gemaild naar Ebay holland krijg net een keurige brief ,dat de feedback is verwijderd ik vind dit fantastich  dank je  wel groeten watchonline09.

 

 

-- Bewerkt door watchonline09 op 14 Aug 2011 12:33 CEST

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

tomos4tl
Community-lid

Volkomen terecht dat de negatieve feedback dan door eBay wordt verwijderd, als verkoper kan je immers echt niet voorkomen dat de douane in het land van de ontvanger een pakketje vasthoudt.

Overigens wel wat kortzichtig van de ontvanger om dan de verkoper hierop negatief te beoordelen. 
Misschien een nog onervaren eBayer die meende de gehele transactie te moeten beoordelen ipv specifiek de (afhandeling door) de verkoper ?!

Een vraag stellen