op 26-06-2013 19:34
ik heb vorige week via ebay Duitsland een nieuw jasje gekocht en ontvangen. Door omstandigheden was ik niet in staat om er goed naar te kijken, Bovendien kan ik de kleuren blauw en zwart niet onderscheiden en geloof het dus als iemand de kleur zwart noemt.
Er werd een zwart jasje aangeboden met een okselbreedte van 59 cm. Toen ik het vandaag wilde gaan dragen zei men mij dat het echt blauw was, ook de maat klopt niet. Het jasje is groter dan aangegeven.
Ik heb 2 mails naar de verkoper gestuurd: 1x over de kleur (die is het belangrijkste) en 1x over de maat en om een oplossing gevraagd.
In afwachting van die oplossing zou ik mijn feedback willen wijzigen maar kan helaas niet vinden hoe ik dat kan doen.
Feedback wijzigen kan alleen op verzoek van de verkoper, deze stuurt u dan een verzoek. De feedback kan alleen maar beter worden. Een gegeven positieve kan dus niet neutraal of negatief worden. De verkoper gaat dit verzoek dus niet sturen. Er zijn wel mogelijkheden om een vervolg feedback te plaatsen. Zoek ik de hulppagina's op ''reageren op feedback''. In het vervolg dus eerst goed nakijken alvorens feedback te geven.