op 15-01-2011 10:09
Wie o wie kan mij uitleggen waarom ik op geen enkele manier contact kan krijgen met ebay?. Alle mogelijkheden die aangegeven worden bij "niet mogelijk pagina weer te geven" werken ook niet.
ik hoop dat iemand mij een manier kan vertellen waarbij ik welk contact kan krijgen met ebay?
alvast mijn hartelijke dank.
groeten van rollerlady13
ebay nederland wil helemaal niet dat je contact met ze opneemt (ik weet het, super klant vriendelijk). Ebay nl, is zowiezo alleen een verzameling geautomatiseerde software en ooit was er een help desk in berlijn of dublin (dus al niet eens in nl). Het kost geld om een helpdesk te onderhouden en dat stopt ebay liever in haar eigen zak. Ebay.uk kan je wel bellen (moet je naar de site van ebay.uk gaan en op de contact us link klikken. Dan kan je ze bellen (Maar ja, wel bellen naar engeland dus je moet wel engels kunnen). Maar ebay.nl kan je verder wel vergeten
Contact opnemen met Ebay.nl is vrijwel onmogelijk, probeer onze Moderator Martijn een berichtje te sturen wellicht kan hij u een antwoord geven.
Hallo,
Ik ben superblij als iemand eindelijk is keer mijn problemen kan oplossen.
Ik ben nu 3 weken aan het bellen met paypal omdat mijn account op zowel paypal als ebay gelimiteerd was omdat ik wat spullen had verkocht als particulier.
Na een hoop gedoe hebben ze mij een nieuwe account gegeven omdat de oude niet meer te gebruiken was. De reden die ze opgaven was omdat ik de account had aangemaakt 6 jaar terug toen ik nog 17 was.
Nu heb ik een nieuwe account, mijn bank is nu daaraan gekoppeld en de Ebay account is erin toegevoegd. Dus dat is nu klaar. Enige wat nu gedaan moet worden is mijn Ebay account moet de blokkade nog af.
Alleen reageerd Ebay niet op mijn mail van 3 dagen terug. Kunt u a.u.b. de blokkade eraf halen? Ik wil weer graag aan de gang gaan.
Met vriendelijke groeten,
Yusuf