annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

betalen met paypal lukt niet

Goedendag,

Elke keer als ik probeer te betalen met paypal krijg ik de boodschap: Sorry, we could not complete your request at this time.

Ik heb mijn ebay account gekoppeld aan paypal en er staat geld op de paypal rekening.

Wat doe ik dan fout?

gr,

Francis

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

(0 van 1 leden vonden dit antwoord nuttig)

Het schijnt een bekend probleem te zijn. Ik krijg die melding nu ook al een week. Heb bij twee verkopers goederen gekocht. Inmiddels heb ik één van de verkopers direct via paypal betaald. (bericht verzonden aan verkoper en uitgelegd wat er aan de hand is. Daarop kreeg ik zijn emailadres voor zijn paypal account waardoor ik direct over kon maken.) de bescherming van Ebay is dan weg natuurlijk, maar gelukkig biedt paypal zelf ook bescherming.

De andere verkoper is nog steeds niet betaald. Gisterenavond kreeg ik voor het eerst geen foutmelding, maar de melding dat de betaling in behandeling is en dat ik bericht van paypal zal krijgen zodra de betaling is goedgekeurd. Ondertussen is er nog steeds niets van mijn paypal rekening afgeschreven. Heeft iemand hier dan ervaring mee? Moet ik dit nu afwachten of mag ik ervan uitgaan dat het weer mislukt is?

Een vraag stellen