annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

annuleren

Hallo,

Ik ben net op Ebay actief, en zoek me echt suf waar ik mijn order kan annuleren, kan iemand me dat ff uitleggen?

bvbdank

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (6)

Antwoorden (6)

hoi abeldoorn,

leden niet aanzetten tot het niet respecteren van de ebay gebruiksvoorwaarden en regels aub.

wat een domme opmerking.....

Totaal geen opwinding hier (heb geen enkele mm groei bemerkt), alleen maar een vraagje aan ebay, maar zoals altijd zijn ze goed in gummen maar niet in antwoord geven

Wat een opwinding.

@ martijn,
leg me daar maar eens uit waarom je een bod niet mag intrekken als je bijv. het object niet meer wilt hebben, het ergens anders goed koper ziet, ect...voordat de veiling is afgelopen, en waarom je, als de veiling is afgelopen en je de winnaar bent WEL de optie krijgt om je bod in te trekken. "De koper wil het object niet meer hebben" kan je dan als geschil openen. Dan heb ik het als verkoper dus al verkocht (en heeft ebay zijn provisie, is dat het soms....), en dan wil een koper het niet meer, kan je een geschil opstarten, 4 dagen wachten, hopen dat je geen negatikef krijgt en is er voor de koper niks aan de hand. Geschil wordt beindigd (doe je dat als verkoper niet, heb je gelijk een negatkief aan je broek). De verkoper echter is een hoop tijd en gezeur en geld kwijt, moet het object weer opnieuw aanbieden en het duurt langer voordat die verkocht is..
Kortom, voor een veiling is afgelpen mag je een bod niet intreken en als de veiling is afgelopen mag dat ineens weer wel. Terwijl je een koper toch niet kan dwingen, heeft die geboden en wil die het niet, dan gaat die echt niet betalen hoor. Dus graag je uitleg over het hoe en wat van deze vreemde regel, of lak je deze vraag ook weer weg, net zoals mijn antwoord van hierboven.....

-- Bewerkt door abeldoorn op 18 Dec 2010 0:48 CET

of je gaat naar deze link;

http://offer.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?RetractBidShow

-- Bewerkt door martijn@ebay.com op 17 Dec 2010 9:19 CET

<

-- Bewerkt door kopersbescherming op 18 Dec 2010 17:19 CET
Een vraag stellen