annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Zijn er nog andere leden die mee kunnen helpen

kopersbescherming
Community-lid

Ik ben zowat de enige die hier nog een antwoord heeft op gestelde vragen en ik heb het altijd maar over kopersbescherming.

 

Kan dat niet anders?

Oproep aan de leden om toch vooral ook mee te doen.

 

Geaccepteerde oplossingen (6)

Geaccepteerde oplossingen (6)

stephanthecollector
Community-lid

Volgens mij kan je het heel goed alleen af, ik zou alleen vragen of je niet op de loonlijst van ebay kan komen te staan.;-)

stephanthecollector
Community-lid

Ik heb het een tijdje geprobeerd, maar als je ebay zelf een keer nodig hebt geven ze niet thuis en reageren ze nergens op, ik ben nooit te beroerd geweest anderen te helpen maar ben nu wel te beroerd om ebay te helpen, wat dat betreft trek ik mijn eigen plan wel.

abeldoorn
Community-lid

yep, idem hier, Ik vind de hele nieuwe lay-out erg onoverzichtig, erg ongebruikers vriendelijk (helemaal met die vind je dit nuttig uitroep tekens, en met al die vele fora opties). Totaal geen behoefte meer om ook maar iets voor ebay te doen (of wel antwoorden geven)

stephanthecollector
Community-lid

@ Abeldoorn

Je hebt helemaal gelijk ik denk er precies zo over en is precies de reden waarom ik er mee gestopt ben.

abeldoorn
Community-lid

laat ebay zelf antwoord geven aan zijn eigen leden. Leker makkelijk van hun, hoeven ze zelf geen service-center of hie je het ook noemt op te zetten want wij, de andere leden doen dat wel voor hen. Nou, wa mij betreft niet meer.

Same here, elke keer als ik uit me werk kom en hier even kom kijken zie ik alweer een geweldig antwoord van jou staan wat het voor mij natuurlijk dan overbodig maakt om te antwoorden 🙂

Als ik denk dat ik iets nuttigs te melden heb dan laat ik het wel horen, maar het zou wel verfrissend zijn inderdaad als er wat andere/nieuwe gebruikers mee komen helpen.

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

Ik wil wel meehelpen.

Een vraag stellen