op 16-08-2011 12:51
Hallo,
Vrijdag ben ik druk bezig geweest om meerdere mario poppetjes te kopen, heb alles meteen betaald. :3
3 dagen later werd alles van me rekening getrokken en 1 iemand heeft het al verzonden. maar er staan nog overal zandlopertjes???? terwijl ik al betaald heb 😕
ik moet waarschijnlijk dus nog wachten ? omdat ik het vrijdag besteld heb, vanwege het WEEKEND zeker?
Alvast bedankt 😄
het zandlopertje betekent dat je betaling nog in behandeling is, dit duurt 8-10 dagen de verkoper verzend normaal pas daarna de goederen.
PayPal hanteerd een uitgestelde betaling voor nieuwe ebay leden.
ik ook nu
ik heb betaald maar ik heb een zandloper
gr charles
Je zei dat in een ander draadje ook al maar ik heb die ervaring dus niet en heb alleen mijn bankrekening aan de PP rekening gekoppeld en nooit last gehad met betalen, en daar ging het om geen zandloper van een uitgestelde betaling, alleen in het begin heb ik dat een paar keer gehad!
Het word trouwens vaak wel binnen 1 dag van je rekening geschreven 😐
En dan doet paypal nog 9 dagen over het verwerken 😐
Maar paypal had het al in de gaten dat mensen incasso's gingen intrekken.
Dus paypal heb weer het zelf storten op je rekening geintroduceerd, dan staat het binnen 4 dagen op je rekening.
Maar dan kan jeje geld niet terugkrijgen door een incasso te storneren, en ben je 100% afhankelijk van de klachtencentrum op paypal zelf.
@snuitje
Dit geld voor iedereen niet alleen voor nieuwe leden, zodra je met incasso via je bank betaald met paypal dan kan het wel eens 10 dagen duren voor de betaling erdoor heen is.
Of je nu 1 maand of 5 jaar lid bent op ebay dat maakt niks uit.
als het om een uitgestelde betaling gaat dan adviseert men de verkoper om het nog niet te verzenden, dit mocht de betaling er om wat voor reden dan ook niet door komen.
Als je met je cursor boven het zandlopertje gaat staan dan staat er waarschijnlijk dat de betaling in behandeling is, daaraan kun je dus zien dat het om een uitgestelde betaling gaat
Dus bijvoorbeeld ik druk op het betalen knopje. zien ze meteen oh hij heeft betaald! terwijl er nog niks van me rekening is afgehaald?
want diegene heeft de eerste dag meteen mijn pakketje verstuurd .. tenminste als ik het goed begrijp wel
bedankt 😄
(ook voor je uitleg !)
zou mij ook niet verbazen, des te langer kunnen ze rente trekken!
Weer een bron van inkomsten, ze zullen wel wanhopig zijn, zelfs Martijn heeft de kuierlatten al genomen
Nu het zou me niets verbazen als
ebay/paypal dit vanwege overweldigend succes
ook gaan invoeren voor niet nieuwe leden.
trouwens leuk plaatje " hummel "
iets in de trant van de teletubbies lijkt me zo.
groetjes Niek