op 28-02-2025 14:01
Ik ben hier al sinds december 2024 mee bezig. Ik heb ze tig keer gecontacteerd, PayPal gecontacteerd en Rabobank gecontacteerd. En alle drie de partijen eindigen weer bij Ebay.
Zij zouden contact opnemen met mijn bank, wat ze natuurlijk niet echt hebben gedaan omdat ze niet eens weten wie mijn bank is. Ze hebben alleen mijn PayPal gegevens. Ik heb oneindig veel bewijzen aan het contact dat ik met alle 3 de partijen heb opgezocht en heb aan Ebay laten weten juridische stappen te gaan ondernemen. Mijn contact
met hen is beperkt omdat ze de meeste communicatie hebben afgesloten.
Waar kan ik mijn schriftelijke vordering naar verzenden?
Ps: dit gaat om een artikel dat nooit is aangekomen.
Lees even het commentaar op deze community site over ebay.nl
Er is geen tel.no/adres etc., ebay.nl heeft eigenlijk niets in nl, communicatie gaat via New Delhi en Google translate. u heeft daar dus niets aan.
Maar in de laatste zin zegt u dat het om een artikel gaat wat niet is aangekomen. dab zou ik toch eerst kontakt opnemen met de vervoerder want via het track&trace nummer moet te achterhalen zijn waar het is afgeleverd.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |