op 14-11-2013 22:13
Ik heb een probleem met zogenaamd bestelde artikelen terwijl ik die bestellingen heb afgebroken omdat ik geen betalingsoptie kon kiezen. Dit was een fout van de leverancier. Ik ga er dus van uit dat ik niets heb besteld. Jullie geven nu aan dat ik 3 objecten heb besteld en dat ik in gebreke ben wat betrefd betaling, maar via de site van ebay kon ik bij deze leverancier helemaal niet betalen of onder rembours laten verzenden. Dit omdat de leverancier geen verzendkosten voor Nederland had gespecificeerd. De fout ligt dus niet bij mij. Ik heb inmiddels een andere leverancier via ebay gevonden waarbij alles wel goed functioneerd en heb daar een soortgelijk onderdeel besteld. Uit het feit dat er 3x hetzelfde artikel in de lijst staat getuigd van het feit dat de site niet functioneerde aangezien ik het 3x heb geprobeerd.
Nogmaals de fout ligt niet bij mij en wordt nu ten onrechte geregistreerd als wanbetaler.
Ik hoop dat dit probleem opgelost kan worden.
Met vriendelijke groet,
K.J. Goossens
terwijl ik die bestellingen heb afgebroken.
Bovendien als U al gekocht heeft, kunt U niet afbreken, maar kan op Uw verzoek de verkoper dat doen. Zo werkt het nu eenmaal op EBAY.
De fout ligt bij u,want in de adv staat,voor verzendkosten,neem contact op met de verkoper.
U heeft het artikel 3x besteld.
Enkele minuten later vond u het goedkopere artikel met verzendkosten erbij.
Eerst lezen,dan vragen,daarna kopen!
U krijgt een aantekening als niet-betaler omdat u niet betaald hebt.