op 28-09-2011 23:14
Ik heb op 28 juni 2011 een paypal link aangevraagd voor betaling, en verzending van 2 remklauwen uit Amerika naar Nederland.
Via paypal betaald $125.
Weken gingen voorbij, ook de grote vakantie, waarin de termijn van 45 dagen viel, en helaas was via paypal geen teruggave meer mogelijk.
Mail gestuurd, nogmaals en bij de 3de mail kreeg ik antwoord dat hij ging nakijken waar de zending was gebleven, daarna nog meerdere verzoeken, maar niks geen antwoord meer gekregen.
Volgens zijn de remklauwen nooit naar mij verzonden, want de uiteindelijke verkoopprijs was $30 ipv $40 per stuk bij mij. en gedateerd op 19 juli !!
Geen bewijs dat hij het naar mij heeft gestuurd, en geen teruggave van de $125
Hoe kan er contact gemaakt worden met de verkoper?
Is er nog een andere manier op druk uit te oefenen ??
Nooit Paypalbetalingen verrichten met je bankrekening, altijd met creditcard. Had je met VISA betaald via Paypal, dan had je je geld nu al via VISA teruggehad. Verder: je kan toch gewoon contact opnemen met de sheriff's department in de VS waar deze persoon woont en een klacht indienen? Gewoon creatief zijn. eBay en Paypal helpen je niet. Die zijn er alleen voor hun eigen portemonnee.