op 13-05-2019 21:43 - laatst bewerkt op 13-05-2019 21:50 door zhainius
Wat te doen met een verkoper die eindeloos belooft dat hij zal terugbetalen, zal nakijken waarom de terugbetaling nog niet is gedaan, zegt dat de koop zo lang geleden is dat hij via het systeem geen terugbetaling kan doen, aanbiedt iets op te sturen, maar nooit, nooit, maar dan ook NOOIT welke belofte dan ook nakomt . Steeds weer zie je letterlijk dezelfde berichten langskomen. Blijkbaar heeft hij een voorraad standaard antwoorden om de koper aan het lijntje te houden.
De termijn van ebay kopersbescherming is daardoor ook al verstreken zodat hij geld heeft zonder daar iets voor geleverd te hebben. Dus de strategie om maar te rekken en te rekken heeft in dit geval voor hem/haar gewerkt.
Gelukkig gaat het maar om een paar euro maar toch... De termijn van feedback kunnen geven is ook al lang voorbij. Hoe kun je nu anderen nog waarschuwen voor deze malafiede verkoper?
Helaas te laat voor feeedback of claim, dan kunt u helaas verder weinig doen.
Leerproces is dat u in het vervolg altijd de claimtijd in de gaten houd, ook al belooft de verkoper van alles
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |