annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vergeten mijn huisnummer in te voeren,

Beste,

 

Verschillende aankopen gedaan op Ebay, Mijn gegevens kloppen wel alleen huisnummer ben ik vergeten!

overgins heb ik dit wel gecorrigeerd.

 

Paketten zijn ook al verzonden naar mij toe, kan Ebay hier iets aan doen zodat ik de paketten alsnog krijg?!

 

Verkopers heb ik een bericht verzonden of ze het terug willen halen indien mogelijk, en vervolgens opnieuw willen verzenden met de complete gegevens.ook PostNL ingeligt hierover, volgens hun zouden de paketten al wel in Nederland moeten zijn, maar ze kunnen niets vinden in hun Database dat het pakket daadwerkelijk hier in Nederland ligt.

 

Met vriendelijke groet,

B van der Stel

 

Geaccepteerde oplossingen (1)

Geaccepteerde oplossingen (1)

Het bekende huisnummer vergeten probleem.

eBay heeft de registratie zo gemaakt dat het nogal eens vergeten wordt.

De verkoper kan niets terughalen en eBay zal niets doen. Verder zal PostNL niets weten want die weten nooit iets.

In het allerbeste geval hebt u een kleine straat en weet de bezorger waar u woont, dit is tegenwoordig onwaarschijnlijk vanwege de privatisering van het postwezen. In het een na beste geval zal de onbestelbare bestelling terug worden gestuurd naar de verkoper, die kan dan opnieuw sturen (eventueel opnieuw verzending betalen). In alle andere gevallen en ook als het langer dan veertig dagen duurt dient u bij PayPal te claimen voor niet ontvangen. Als u met creditcard hebt betaald kan dat nog tot een half of heel jaar na betaling. Als u niet met PayPal of creditcard hebt betaald bent u dan uw geld kwijt.

Antwoorden (0)

Een vraag stellen