annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tijdens retourbeleidperiode reageerde verkoper niet meer

Ik heb geheugenmodules gekocht van een verkoper uit Israel, toen ik het poduct had ontvangen bleek al gauw dat het niet geschikt was voor mijn computer. Wat ik gedaan heb is meteen contact opgenomen met de verkoper met de vraag of ik het retour kon sturen.

De verkoper stelde voor om de geheugenmodules op Ebay te zetten en te koop aan te bieden en zei dat als ik ze niet zou verkopen alsnog terug kon sturen na 2 weken. Dus ik ben op zijn voorstel ingegaan, maar had helaas na 1 week nog geen koper gevonden. Dus heb ik  een bericht gestuurd naar de verkoper dat ik ze liever terug wilde sturen. Helaas heeft hij in die laatste week niet meer gereageerd. Ik heb al verschilende pogingen gedaan om contact te zoeken maar tevergeefs.

Aangezien ik nog tot 27-10 mijn geld terug kan vorderen via paypal, heb ik het recht om dit te gaan doen of zijn er nog andere oplossingen?

Graag z.s.m. een reactie op dit bericht.

 

MVG, Roel

Hele onderwerp weergeven

U kunt bij PayPal uw geld alleen terugkrijgen onder voorwaarden. De optie niet-als-omschreven is niet van toepassing, net als de optie niet-ontvangen.

 

Bij niet-als-omschreven zult u de modules ook op uw eigen kosten moeten terugsturen, daarvoor is dan wel een methode met tracking nodig en dus kostbaar. Bij niet-ontvangen zal de verkoper een tracking voor geleverd moeten kunnen tonen.

 

U kunt ook de eenmalige machtiging voor betaling aan PayPal intrekken of de creditcard sjarsbekken, indien van toepassing.

 

 

 

Een vraag stellen