op 03-12-2011 19:40
Ik heb een vraag mij HTC Wildfire S Ik heb die gekocht ebay
Ik dacht dat deze smilock vrij was maar nu blijk dit niet het geval te zijn.In de kleine letters staan deze gegevens. (This phone is locked to 3) kunt mij misschien vertellen wat dit betekend en of ik deze code kan verwijderen
Dat is t risico van kopen op Ebay! Goed lezen wil wel eens helpen.
Ik heb ooit eens een fototoestel via Ebay gekocht,en ontdekte,dat bij thuiskomst,de cdrom beschadigd was.Dat is t risico,dat je loopt.
ook bij de Samsung,die ik een paar maanden terug gekocht had, had ik en klein probleempje:ik kan de gemaakte foto's,die ik met deze mobiel gemaakt heb,niet uploaden op mijn pc,want,hij kent de software niet.De Bluetooth functie herkent hij ook niet,dus, ik kan alleen foto's verzenden naar iemand anders,die precies dezelfde mobiel heeft,die ze dan voor mij op de pc zet en doorstuurt.
Tja, dat risico loop ik nu eenmaal,omdat ik zo eigenwijs was,om zulke dingen op Ebay te kopen!
t Is altijd te mooi om waar te zijn, niet waar?
De perfecte mobiel voor een zacht prijsje bestaat nu eenmaal niet; er zijn altijd weer addertjes onder t gras en we blijven er massal instinken en dan hier,op t prikbord massal gaan klagen,dat we er WEER eens ingestonken zijn!
W zullen t wel nooit leren,denk ik ....:-x
-- Bewerkt door anjab7302 op 4 Dec 2011 16:44 CET