annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

!!!! SNEL HULP GEZOCHT !!!!! Foutmelding bij Beste bod

!!!! HEEL GRAAG JULLIE HULP!!!! Ik probeer al sinds gisteren een beste bod te doen op een object wat over een aantal uren afloopt. Ik ben teneinde raad, heb hulp gevraagd bij Ebay, alle suggesties van cookies verwijderen, andere browser opgevolgd, laptop opnieuw opgestart maar ik blijf de foutmelding krijgen: Onbekende fout: foutcode: OFFER.BUYING.BEST_OFFER_ITEM_SITE_REDIRECT. Wat doe ik fout??? Ik ga naar Mijn Ebay, waar ik het object volg, ga naar mijn volglijst, klik "meer acties" aan, kies voor "Beste Voorstel doen", kom bij object, kies daar voor "Geschiedenis: 3 voorstellen" klik die aan kom op nieuw scherm en kies daar rechts voor "Voorstel doen" en krijg dan de foutmelding DANK VOOR DE HULP! Renate

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (3)

Antwoorden (3)

Dit valt in de categorie: eBay en humor.

Toch maar even reageren al is dit topic best oud.

Verander het eerste gedeelte URL van bijvoorbeeld ebay.nl naar waar je de zoekactie begonnen bent zoals bijvoorbeeld ebay.de.

De rest van de URL laten staan dus alleen .nl veranderen in .de of .co.uk

via ebay.nl kun je geen beste bod doen die functie werkt hier niet je moet daarvoor inloggen op de site waar het object is aangeboden b.v ebay.uk of ebay.com die hebben wel een beste bod functie dus waarschijnlijk is het object waar u op wilt bieden daar aangeboden.

Een vraag stellen