annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

verkopen

al jaren verkoop ik op ebay maar de problemen lijken alleen maar erger te worden inplaats dan beter,ik verkoop handgemaakte spullen,en dat word naar wens van de verkoper gemaakt,hier zit ook een levertijd op van 8 tot 10 werkdagen,want als ik voor 20 mensen soms meer in 1 week moet naaien dan heb ik die tijd echt nodig,nou kan ik niets meer instellen op ebay omdat ik niet aan de verzendtijd voldoe ik verstuur mijn spullen niet binnen 2 werk dagen nee dat kan ook niet ik heb er bij staan binnen 8 tot 10 werkdagen,ik heb ruim 1100 punten positief maar omdat er een aantal mensen hebben zitten te klagen van die ruim 1100 dat de verzendtijd te traag is kan ik niets meer instellen op ebay,hulp van ebay krijg je ook niet die nemen het op voor de verkopers en niet voor mij,tja krijg soms 1 dag naar de verkoop is het al verzonden,dan denk ik lees goed er staat 8 tot 10 werkdagen,en die lullige kinderachtige mensen die hebben het onmogelijk gemaakt dat ik nou nog kan verkopen.

denk dan waarom betaal ik tussen de 150 tot 200 euro per maand voor ebay?zodat ebay het op kan nemen voor de koper inplaats dan de verkoper?

heb net met 1 van ebay gesproken aan de telefoon daar kwam ik helemaal niet verder mee,die luisterde helemaal niet dat ik zei ik heb een leverijd van 8 tot 10 werkdagen,hij zei maakt niet uit de mensen vinden dat jij te traag bent,neeeeeeee ik verzend het binnen mijn aan gegven tijd,had volgens hem er niets mee te maken,de kopers waren ontevreden over mijn verzendtijd,sjeeeeee ik geef het aan en nou zit ik dat ik niets meer op ebay in kan stellen.

leuk he,

tja het is dat ik niet zonder ebay kan anders had ik van bekijk het,maar tja ebay weet dat ook heel goed dat veel mensen ebay nodig hebben om geld te verdienen en daarom loopt het nog,want helaas ben ik niet de eninge die vaak problemen tegen komt.

luister ook eens naar de verkoper denk ik dan en niet alleen de koper.

een boze ebay gebruiker die het niet eerlijk vind.

Hele onderwerp weergeven

En weer iemand die dankzij het ebay beleid er de brui aangeeft! als ze zo doorgaan blijft er straks niemand meer over.

Als u veel verkoopt heeft u er dan al eens aan gedacht een eigen website op te zetten?

En dan eventueel via Marktplaats, die bied ook tegen kostprijs aan uw website te promoten!

aan de andere kant omdat u veel in Duitsland verkoopt is MP niet echt een optie, maar u zou op die manier wel de Nederlandse markt kunnen testen.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos