annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

onbetaald object

tirreg33
Community-lid

Hallo,

 

Ik heb een aantekening gekregen voor een onbetaald object.

Niet terecht ik was voor nog meer aan het kijken wat ik wilde bestellen,de verkoper wist dit!

Ze zegt dat ze het artikel had gesloten en daarom kwam er een aantekening bij,ze weet niet hoe dit verwijderd moet worden.

Is daar een oplossing voor?

 

Groetjes Tirreg33

Hele onderwerp weergeven
anjab7302
Community-lid

Ik heb een ander probleem,in het zelfde vlak: ik heb begin maart een zakje met houten kralen gekocht van iemand en direct betaald.

 

Vorige week( 2 weken later) krijg ik ineens en melding van ebay,dat er een geschil is gestart voor een niet betaald object(wat al betaald is!!!) En ik met mijn stomme kop het bedrag( 1,70) nog een keer overgemaakt.

Vlak daarna zie ik in mijn rekeningoverzicht,dat ik dat geld al had overgemaakt..

Dus ik heb haar een mail gestuurd,waarin ik haar vroeg,of ze haar bankrekening niet eens na kon kijken,om zo te zien,dat ze het geld inmiddels 2x heeft ontvangen.

Er werd niet op gereagerd..Heb de kralen overigens ook nog niet ontvangen....Wat nu?

Ook een geschil starten(wegens niet ontvangen object?)

Volgens de hulppagina van ebay kun je je bewijs,dat je betaald hebt doorfaxen naar een of ander faxnummer van hun,maar,ik heb geen fax!Ik kan hoogstens die pagina afdrukken en naar een of ander adres sturen,maar,daar staan natuurlijk ook andere betalingen op,waar ze niks mee te maken hebben...Wat nu?

Ik weet t, het gaat niet om veeel geld( 2x 1,70),maar toch, ik krijg hierdoor wel een slechte naam! En ten onrechte,want ik heb allang betaald!!!  Anja Brewer

Een vraag stellen