annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

een accesoire ipv een gsm...

Ik wil graag antwoord op de volgende vraag. Ik heb geboden en al betaald op een artikel wat erg lijkt op een telefoon en ik dacht ook dat het een telefoon was!  Nu blijkt het iets te zijn wat je over een telefoon kan doen?! Ik wil mijn geld terug. Ik heb 90 euro gestort op zijn rekening, maar ik wil het helemaal niet; ik HEB niet eens een telefoon. Zouden jullie een willen bekijken of jullie het ook zien als een telefoon? (ik ben 40 jaar en totaal niet bekend met die supersonische telefoons van tegenwoordig) en ik had een telefoon nodig. Ik was dus helemaal blij met mijn nieuwe telefoon van 90 euro, nu blijkt het een soort hoesje te zijn?! En dat terwijl zijn advertentie onder de GSM's staan vermeld, dus vandaar dat ik dus ook dacht dat ik op een telefoon aan het bieden was. Ik vind dat hij het onder assesoires had moeten verkopen, inplaats van onder de rubriek GSM's. Heb ik een punt? Ik heb het middels een overschrijving overgemaakt, want via Pay pall kreeg ik het met mijn HBO achtergrond niet voor elkaar. Ook zeer moeilijk om dat op te starten. Snapte ik ook geen hout van. Daarom maar meteen overgeschreven. Nu blijkt dat je voor een beetje bescherming via Pay Pall moet hebben betaald. Ik heb dat 14 oktober gedaan. Inmiddels is het 25 oktober. Kunnen jullie mij helpen? Het gaat dus om de kontaktpersoon die in de mail hieronder staat.   Ik hoop dat jullie iets voor me kunnen betekenen. Alvast bedankt, Didi Stoof. 250908338070 dat is het objectnummer en de persoon is: realgoldhtgbr is username van de verkoper.

Hele onderwerp weergeven

Een goud vergulde telefoon, weggegooid geld lijkt me... Bij dagelijks gebruik is dat goud er zo afgesleten of het moet electroplated zijn, maar dan was het wel aangeboden als nieuwe case 😮

Schoolopleiding en niveau zegt niks over iemands intelligentie, bij deze is dat dus bewezen.

Ik heb op school zo een 2 uur duits gehad en ik begreep de omschrijving en advertentie tekst zelfs in 1 oogopslag.

Hoop voor je dat de verkoper met je meewerkt, het lijkt me een betrouwbare verkoper dus zal vast wel goedkomen....

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos