op 10-09-2011 02:09
dit is nou de 3de keer dat mij dit overkomt.
iemand koopt wat bij mij,en maakt een val aan omat ik een fout had gemaakt,heb haar gezegt dat het mij spijt en heb meteen een nieuwe gestuurd,het geld was door ebay van mijn paypal rekening afgehouden tot dat het probleem verholpen was,het probleem is verholpen deze vrouw heeft ongeveer 1,5 week geleden van mij meteen een nieuwe ontvangen,nou vraag ik aan haar en ebay om het val te sluiten want ik heb haar de goede gestuurd,en nou sluit ebay de val en ben ik als nog mijn geld kwijt en hebben ze terug betaald aan de koper,mag dat zomaar,dat is toch niet normaal ik heb een zendingsnummer dat ze het ontvangen heeft,en ebay geeft haar het geld terug via paypal.
dit is de 3de keer dat ik dit nou mee maak,de koper heeft het voor niets en ik moet er geld bij leggen,dat is toch oneerlijk of niet.
ik wist niet dat zo iets zomaar mag,weer iets waar je goed aan kan zien dat ebay het opneemt voor de koper en helemaal niet kijkt naar de verkoper.
pfffff begin een beetje ziek te worden van ebay
De vraagstellingen in de afhandeling van een claim zijn wellicht ietwat onduidelijk. Dit helpt in het voorkomen van schade (bij eBay) en is als zondanig onderdeel van het proces.
U dient zich van te voren op de hoogte te stellen van de betekenis van alle te nemen acties. In het algemeen is het beter nergens op te reageren, deze methode wordt door eBay zelf ook vaak toegepast.
Generaliserend kan er gesteld worden dat er geen bescherming mogelijk is tegen een claim voor terugbetaling als er met PayPal betaald is.
Succes met verkopen op eBay, natuurlijk met PayPal.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |