annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Windows 7 Ultimate aangeschaft, maar illegale key ontvangen

p1n0
Community-lid

Beste ebay-gebruikers,

 

Sinds 17 maart heb ik Windows 7 Ultimate via ebay aangeschaft. Eerste 2 maanden werkte het perfect, maar sinds eind juni heeft Microsoft de key van mij geblokt, met de melding dat deze illegaal zou zijn. Hierdoor is dus mijn paypal garantie en mijn mogelijkheid om een geschil in te dienen verlopen (langer dan 2 maanden).

 

Nu heb ik contact gehad met de verkoper, hij heeft mij meermaals een andere key gegeven, welke ook allemaal illegaal bleken. Tevens zag ik nu dat er 1 koper ook negatieve feedback heeft geleverd, aangezijn zijn key ook niet werkte. Uiteindelijk heb ik dus mijn geld teruggevraagd, maar hier heb ik dus geen reactie op gekregen (6 augustus 2011 verzonden).

 

Mijn vraag is dus eigenlijk, wat kan ik nu hiermee doen? Ik kan niks meer via paypal regelen en een geschil starten hier via ebay wil dus ook niet meer lukken. Hoop van jullie te horen. Bij voorbaat dank.

 

Met vriendelijke groet,

 

Remco

Hele onderwerp weergeven
tomos4tl
Community-lid

Via eBay of Paypal kan je er in elk geval niks meer aan doen, dat is wel duidelijk.
Als je het programma wil blijven gebruiken zal je een nog ongebruikte legale licentie moeten kopen. 

Een vraag stellen