op 10-09-2011 07:45
Ik heb via een Duitse verkoper iets gekocht, netjes betaald, een tracking nummer gekregen, maar het pakket is tussen Duitsland en Nederland blijven hangen. Ik heb zelf DHL gebeld, maar zij kunnen niets voor mij doen, alleen de verzender. Daar heb ik nu al diverse mailtjes naar toe gestuurd, krijg wel iedere keer een mailtje terug, maar ja, ze zijn niet zo fanatiek in het uitzoeken. Hoe moet ik hiermee omgaan? En ben ik nu ook mijn geld kwijt?? Ik ben nieuw op Ebay, en het is het 1e wat ik heb gekocht.......
ik verstuur alles van uit duitsland wij wonen zelf in duitsland.
ik weet alles wat met dhl verzonden word als paket waar je een verzendnummer bij hebt verzekert is tegen schade of verlies.
de koper zou dhl moeten bellen en door moeten geven dat het paket zoek is,dhl gaat dan opzoek waar het gebleven is,je kan wel z,n 4 tot 6 week verder zijn voordat er iets vernomen word,meestal ligt het paket in een magezijn en als het gevonden is word het als nog verzonden dhl is daar heel erg traag in,maar de koper kan het geld dan terug krijgen omdat hij de afzender is,en het bewijs van de zending heeft,ik zou een geschil op ebay openen en dan kijken als er een reactie van de koper komt.
groetjes marion.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |