annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Koop na gesloten geschil annuleren

Ik heb een geschil geopend bij het kopen van een object omdat er iets niet pluis was. Ik kreeg vervolgens een vraag van Ebay of de reactie van de verkoper accoord was. Ik wilde doorvragen, maar als je niet akkoord gaat met de eerste reactie van de verkoper, wordt het geschil ineens spontaan gesloten. Inmiddels ben ik er met de verkoper uit dat we de koop willen anuleren, maar hoe doe ik dit nu? Ik zie er nergens een knop voor oid. Enige optie is de verkoper dan maar officieel aanklagen, maar dat is ook weer een flinke stap.

 

Gewoon tot in lengte van dagen niet betalen dan maar, tot het object uit de geschiedenis verdwijnt (rare eigenschap van Ebay uberhaupt om oude facturen te wissen na 45 dagen).

Hele onderwerp weergeven
kopersbescherming
Community-lid

U had accoord moeten gaan met de eerste vraag. Dat was trouwens uitsluitend om de verkoper de verkoopkosten te laten terugkrijgen. Nu beschouwt eBay de deal als gemaakt. Formeel kunt u een aantekening wegens niet betalen krijgen maar daar zal de verkoper wel niet om gaan vragen.

 

U kunt verder niets doen en dat zijn de beste dingen bij eBay.

 

Gegevens bewaren kost geld en dat heeft eBay niet (grapje). Na ontvangst van de kosten is het voor eBay zelf niet meer interessant, dus weg met die ballast.

 

Uiteraard is er niets weg alleen u en ik kunnen het niet meer zien.

 

 

Een vraag stellen