annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Ik heb 45 dagen geleden een product gekocht dat nooit is afgeleverd.

- Drie dagen ervoor heb ik de verkoper al gevraagd om een oplossing via de ebay -mailbox

- Ik heb hem uitgelegd dat mijn buyersprotection bijna eindigde

- Hij zei het op te lossen, maar ik heb op de valreep, op de laatst mogelijke dag,  voor alle zekerheid toch maar even een case geopend in Paypal (volgens de instructies op ebay onder het kopje "Buyers protection").

- De verkoper vraagt me nu in een email op ebay om de case in paypal te sluiten, omdat het geld door het conflict nu vast staat en hij daardoor niet kan terugbetalen. 

 

Wat moet ik doen? Zodra ik het confict op Paypal sluit ben ik volgens mij alle rechten (en dus mijn geld) kwijt... of niet?

 

Groeten,

 

Peter

Hele onderwerp weergeven

Hallo Peter,

Je moet de case niet sluiten, want dan verlies je. Als je er met verkoper niet uitkomt, dan kun je het conflict escaleren. Ebay zoekt dan uit wie er schuld heeft en zal, als je er recht op hebt, voor terugbetaling zorgen.

Groetjes, Margarita

Een vraag stellen