annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Waarom hoeft een verkoper niet eerder feedback te geven als een koper ?

Ik merk met name op ebay Duitsland dat verkopers pas feedback geven als je als koper feedback gegeven hebt. Darrdoor wordt de verkopersfeedback een reactie op de kopersfeedback. De eerste actie is van de koper, namelijk betalen, daar dient de verkoper met feedback op te reageren. Ebay zou dus zo ingericht moeten worden dat kopersfeedback pas zichtbaar wordt als eerst de verkoper feedback heeft gegeven.

Tevens ben ik al enkele keren tegengekomen dat artikelen worden teruggetrokken, onder de smoes van verkeerde beschrijving, als het artikel voor een zeer lage prijs verkocht dreigt te gaam worden. De eventuele koopjes gaan op deze manier aan je neus voorbij. Deze praktijken doen Ebay geen goed en dat is zonde.

In de hoop dat u hier iets aan kunt doen, verblijf ik

met vriendelijke groet

Ron van de Klashorst  

Hele onderwerp weergeven

Ik ga hier helemaal niets aan doen, maar vraagt u het eens aan eBay (die gaan er nog minder aan doen).

Dat verkopers pas nadat een koper zijn oordeel geeft iets te melden hebben stamt uit de tijd dat ze nog negatieve feedback konden geven. Omdat dit niet meer kan is het ook zinloos geworden nog met feedback te wachten nadat er al betaald is.

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos