op 10-09-2012 12:38
Hoi allemaal, ik wil graag meedoen aan een veiling van een Duitse aanbieder op eBay.de. Nu had de verkoper in eerste instantie het alleen mogelijk gemaakt voor Duitse bieders om mee te doen. Maar op mijn verzoek wilde de verkoper de instellingen van de advertentie wel wijzigen, zodanig , dat ik uit Holland, alsnog mee kon bieden. Nu zegt zij dat ze Nederland uit de uitsluitingen heeft gehaald en dat ik nu dus mee kan bieden. Maar dat is dus niet het geval. Ik heb haar gevraagd nog een keer er naar te kijken, maar zij zegt, dat ze niets meer voor mij kan doen en ook niet naar de helpdesk van eBay wil gaan..... Heeft iemand voor mij het antwoord op de vraag hoe zij heel simpel de advertentie zo kan aanpassen, dat het voor mij mogelijk wordt mee te bieden? Ik heb nogal haast, dus een snel antwoord zou erg fijn zijn, daar de bieding morgenmiddag afloopt... Hoor graag van jullie. Hartelijke groet
Wat ook het geval is dat als een advertentie loopt, dan kun je die instellingen van de advertentie niet meer eventjes veranderen, tenminste als er nog niet geboden is.
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
gr Heino
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |