op 13-02-2025 14:22
Ik krijg iedere keer een mail dat ik een bedrag moet betalen voor een advertentie die ik op Ebay geplaatst heb. Ik heb een Nederlands account aangemaakt toen ik in Nederland woonde. Nu woon ik in Duitsland kan geen Nederlandse creditcard krijgen. Heb wel een Duitse creditcard aangevraagd maar kan deze niet toevoegen als betaalmiddel. Krijg van Ebay ieder keer dezelfde antwoorden dat ik moet vragen bij mijn Nederlandse bank een creditcard moet aanvragen. Iedere keer geef ik aan dat ik die niet krijg omdat ik in Duitsland woon. Heb wel een PayPal rekening in Duitsland die gekoppeld is aan mijn Duitse rekening. Wie o wie kan mij verder helpen met dit bedrijf wat alleen maar steeds dezelfde antwoorden en links verstuurd? Krijg bovendien ook geen kopie van de verstuurde vragen via hun site. Ik wil wel betalen maar weet onderhand niet meer hoe.
betsie1954
Uit uw verhaal maak ik op dat u een paypal account heeft. Die is niet exclusief aan een duitse rekening gekoppeld. U kunt ook gewoon andere betalingen doen (dus bijv.ook aan ebay nl) volgens mij.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |