annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

HOE kan ik mijn geld terug krijgen door een foutieve transactie

Wie kan mij helpen!!!.
Ik heb op 21 november 2010 een foute transactie van € 23,50 gedaan.
I.p.v. dat het bedrag naar de verkoper overgemaakt moest worden (via Pay-pal), heb ik het per ongeluk overgemaakt (via Pay-pal) naar eBay Europe S.à.r.l.
Nu ben ik al meer dan 10 dagen bezig (ook via Pay-pal) om in contact te komen met eBay ( om mijn geld terug gestort te krijgen).
Weet u voor mij een telefoonnummer en/of E-mail adres van de account afdeling van eBay om contact met hun op te nemen, dat ze mijn foutieve transactiebedrag terug storten.
Mvgr. J.C.van Soelen

Hele onderwerp weergeven

Geen idee hoelang dat duurt, ik contact alleen ebay.com en geen ebay Nederland.
En Martijn is de hele week al afwezig op de prikborden dus wanneer die reageert heb ik geen idee van.

Inderdaad "Ik wacht nog steeds op de gestuurde E-mail naar Martijn".

Als iemand van dit Forum-onderwerp hem aantreft, willen jullie hem dan attent maken op de door mij foutieve transactie naar eBay, en/of vragen of hij mij wil terug E-mail.
Dank Jullie hiervoor J.v.Soelen

En ik heb die gasten van ebay bijna nooit nodig eigenlijk...Ik weet alleen dat ebays hoofdkantoor in Luxemburg zit en dat die alleen schriftelijk te bereiken zijn, maar ben het adres al enige tijd kwijt en die staat niet openbaar op hun site vermeld.

Ik had gedacht dat er op de site van eBay toch ergens wel een E-mail adres zou staan, dat je toch wel als er behoeften aan is met hun in contat te komen, maar NERGENS wat te vinden.
Dat is zeeeeeeeeer slecht geregeld van eBay.

Misschien kan je dat adres achterhalen via de website van de KVK ofzo...Telefonisch zijn ze zowieso niet te bereiken...

Een vraag stellen
Berichten met de meeste kudos