annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Feedback bedreiging..

Hallo Beste mensen nu  heb ik een Rado verkocht he he,, nu heeft die man na drie weken al een case gestart  de man heeft 0 feedbacks loopt nu al gratis te winkelen veel mails waar is de Itum de probleem is het duurd nu een maal  langer uit de philipijnen nou na 8 mails he he  inmiddels  natuurlijk een case gestart ik was  zo moe van de  mails en het beantwoorden , eindelijk het verlossende antwoord de watch is  aangekomen ,maar let op niet de case sluiten gelijk weer het horloge is  niet goed de Crown not working de case word niet gestopt,, het geld blijft bij Paypal dit is  echt niet te geloven de man vraagt terug betaling ik dacht wat een gezeik betaal maar weer terug voor de dreiging van de feedback, maar ik kan niet terug betalen zolang de case  is daar paypail hold de mony is perfect altijd hold ,Als ik terug betaal ben ik het horloge kwijt geld kwijt en kans op een negative hoe kan dit allemaal als ik de paypal regels volg terugsturen dat wil niemand ze willen geld met de feedback achter de hand wat is dit  is echt oneerlijk jammer ik vind als iemand iets koopt en niet tevreden is moet je  hem alles terugbetalen doe ik altijd ik betaal ook de verzendkosten maar als je dat doet moet je automatich een positief feedback krijgen van ebay dat is eerlijk ,en als iemand  bied en niet betaald moet die gelijk ook een negatif feedback krijgen he he  nou je kan nog veel praten maar voor mij is alles oneerlijk ik vind dit erg heel erg het hele feedback is echt oneerlijk jammer voor dit alles  hartelijke groeten watchonline09

Hele onderwerp weergeven
anjab7302
Community-lid

Misschien wat meer werk,maar, je moet eigenlijk bij alle advertenties er bij zetten,dat het object uit de Fillippijnen moet komen, en het een paar weken kan duren,eer het object ontvangen wordt.Zet er bij,dat ze daar rekening mee moeten houden,en ,wanneer ze bieden of kopen, ze hiermee akkoord gaan.

Misschien vermijd je dan problemen,dat mensen gaan klagen,dat het te lang duurt en ze dan een case starten.

 

Overigens kunnen kopers de verkopers wel een negatieve feedback geven,maar,andersom helaas niet meer.

 

Dus je frustratie over een en ander, die je anders in een negatieve feedback zou gooien,zul je helaas op een stressballetje moeten uitleven....

 

Ik hoop,dat je wat aan dit antwoord hebt.

Overigens,kun je misschien beter in het Engels posten dan in steenkolen Nederlands-ik begrijp je prima,maar,misschien is dat niet bij iedere gebruiker van deze draadjes het geval..

 

Sterkte.

Anja

-- Bewerkt door anjab7302 op 19 May 2011 15:18 CEST
Een vraag stellen