annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Probleem geschil tussen de aankoop

Geachte Ebay

 

Onlangs heb ik een Samsung S 10 plus gekocht op ebay.

Ik heb het pakket die goed verpakt was gekregen , geen schaden aan de buiten kant en ook geen schaden aan de Samsung mobiel doos.

 

Bij openene heb ik geconstaeerd dat de omschrijving lcd goed was niet goed was en een grote crank linkerkant duidelijk te zien.

Ik heb contact gehad met de verkoper en diverse foto's toegestuurd.

Deze persoon blijf vast houden en zeker geen sorry of iets naar de staatvan de mobiel.

De schade beeldscherm crank was niet vermeld en kunnen zien op de verkoper foto's dat de klant heb laten zien.

Er staat ook duidelijkdat de beeldscherm lcd  goed was en geen schade .

Rechts zag ik op de foto van de foto's die hij bij de advertie wel iets zichtbaar, maar accepable, maar de deze schreur en grote crank was niet te zien op de foto's die hij liet zien bij de verkoop en zeker niet verteld dat er lcd schaden was.

Ik heb diverse mails gevraagd om een vergoeding en oplossing waar we uit kunnen komen.

Deze persoon wilt nergens en heeft geen schuld of sorry gevoel laten zien en merken.

Alleen terug sturen.

Ik zou graag willen terug sturen als hij dat wilt maar, zijn betaling niet paypall maar direct op zijn bankrekening dat was zijn vereisde  om zo deze mobiel te kunnen betalen.

Ik heb een vraag ben ik verzekerd als ik de mobiel terug stuur maar geen geld terug krijg ( ik moet zelf eerst ook nog de verzendkostte betalen en bij ontvangen krijg ik alle terug, stond erbij.

 

U begrijp dan mijn vertrouwen gevoel geschad is en bang ben deze persoon niet of niks terug gaat betalen.

 

Kunt u mij helpen en verder stappen ondernemem.

 

eBay-objectnummer:
 
-Samsung S10 PLUS ,128gb,
-Prism Black,COMPLETAMENTE FUNZIONANTE.
-lcd e vetro posteriore ottimi,
-crina come in foto,completo di scatola cavo e caricatore rapido+ IN REGALO COVER CELLULAR LINE(€25)
-imei in foto
-Pagamento
-Bancario
-Postale (visa posta
-Spedizione-
-Corriere sda 1 giorno €10
-isole e lagune €15
 

 

Het gaat over de aankoop Samsung S10 plus voor intotaal 277 Euro .

 

 

Mvgr John

 

 

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (0)

Een vraag stellen