annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Object geretourd, geen geld ontvangen, wil nog feedback geven

bigbangyg
Community-lid

Beste Forumleden,

Op 22 sep, al tijdje terug. Heb ik 2 objecten gekocht van een verkoper. Maar toen ik het object heb ontvangen bleek het niet authentiek te zijn en ging al na 1 dag kapot. Ik heb hierover een geschil geopened op paypal enz. Maar het was allemaal teveel moeite, dus ik vroeg de koper of ik het mocht retourneren, hij accepteerde dit. Dus ik stuurde het terug 3 weken geleden, maar nu reageert hij niet meer. Dus ik denk niet meer dat ik mijn geld terug ga zien... Dus ik ben nu van plan om een negatieve feedback te gaan geven maar dit kan echter niet meer, hij is opeens verdwenen bij "Mijn Ebay". En ik heb gelezen dat je nog 60 dagen na einde transactie nog feedback kon geven? Kan iemand mij helpen hierbij? ebay heb ik al geinformeerd maar ze reageren niet...

Alvast bedankt!

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

kopersbescherming
Community-lid

U heeft precies het traject doorlopen waarmee alles fout gaat.

 

Alleen een PayPal geschil biedt enige kans op genoegdoening, alle andere lopen inderdaad op niets uit. En PayPal vond u teveel moeite.

 

Feedback geven heeft geen zin en met eBay of de verkoper contact opnemen evenmin.

 

-- Bewerkt door kopersbescherming om 30 Nov 2010 22:08 CET

zelfde verhaal hier, ebay was kort en zegt gewoon we kunnen je niet helpen.......

en dan houdt het op. hoe hoog je ook springt.

Een vraag stellen