annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Object beschadigd (gekrast, gevallen)

Ik heb een camera besteld via eBay (Sony Rx100M3 twv €320). Door de verkoper wordt als enige defect vermeld dat het "mode" wieltje maar één kant op draait, maar...

1. Er wordt niet vermeld niet dat dat komt omdat de camera een keer op die hoek gevallen is, wat ik pas zag toen ik de camera in het echt zag.

2. Verder is het display gekraster dan ik op basis van de foto's had verwacht en

3. Er zit een kras op de lens terwijl je op de foto alleen stofjes ziet. Ik weet niet genoeg van camera's om te kunnen inschatten of dat impact heeft op de fotokwaliteit.

 

Is dit voldoende om aan te geven dat het product niet zoals beschreven is? Zo ja: wat zou een reëel bedrag zijn om terug te vragen?

 

 

 

AdVsReality.jpg

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (1)

Antwoorden (1)

U heeft de camera kennelijk in het buitenland gekocht.

Belangrijk is: Wat is het retourbeleid van de verkoper ? (moet in zijn advertentie staan)

Als de camera niet voldoet aan de verwachtingen zult u hem retour moeten sturen (een bedrag terugvorderen zal niet lukken , denk ik, ivm provisies van Ebay, paypal).

Dus eerst kontajkt opnemen met de verkoper en als u er niet uitkomt een claim indienen (zie transactieproblemen oplossen hier onderaan deze pagina)

Een vraag stellen