op 03-05-2024 12:41
Heel bijzondere ervaring en nooit eerder meegemaakt!! Ik heb wel betaalt maar niets ontvangen van de verkoper. Geschil aangemaakt en ebay geeft geen geld terug en heeft het geschil onherroepelijk gesloten zonder geld terug te geven.
Product gekocht, betaalt en toen maar wachten. Regelmatig de zending gecontroleerd via ebay en zag dat het product verzonden was, aangekomen in land van herkomst en toen werd het stil. Nooit niets ontvangen ook geen enkele notificatie, geen mail, niets in de spam. Alles stil.
Verkoper benadert en die zegt doodleuk dat het verstuurd is en al 2 maal bij mij is aangeboden maar dat ik het niet heb opgehaald. Ik uitleggen dat ik niet of nooit heb kunnen weten dat er iets voor mij ergens klaar lag maar deze verkoper snapt dat niet.
Hoe dan ook, inmiddels was het product naar naar land van herkomst teruggestuurd en verkoper wil alleen opnieuw versturen als ik opnieuw verzendkosten betaal.
Daar pas ik voor en heb toen mijn geld teruggevraagd waarna de koop ongedaan is maar helaas krijg ik geen geld terug.
Dus verkoper schiet hierin tekort maar ook ebay in hun bemiddeling laat staan in hun geld terug garantie.
Dit voelt allemaal zo oneerlijk!!!
Welke vervolgstappen kan ik nu nog ondernemen?
Ik wil graag mijn geld terug.
Of alsnog het product geleverd krijgen zonder te betalen voor extra verzendkosten.
Onderwerp | Kudos |
---|---|
1 |