op 16-01-2011 14:31
Ik heb een cd gekocht op eBay op 17/12 vorige maand. Verkoper zegt deze de 18de verzonden te hebben. Op de 30ste krijg ik pas bericht dat het daadwerkelijk verzonden is. Op de 8ste van deze maand zegt hij het nogmaals te willen verzenden. Kortom, ik moet nu dus al 3 cd's in huis hebben maar ik heb nog helemaal niets. Verkoper is kort en onsympathiek in zijn antwoorden. Ik heb nu na 4 weken via paypal een geschil geopend. Meteen is hij ronduit asociaal gaan emailen en daardoor heb ik zonder het geschil af te wachten hem meteen negatief feedback gegeven. Nu is zijn manier van taalgebruik echt bij de konijnen af. Ik neem mijn verlies en wil er niets meer mee te maken hebben. Verkoper heeft meer negatieve feedback waaruit blijkt dat het een asociaal figuur is.
Als u op voorhand had gekeken naar de feedback dan had u kunnen weten dat u bij deze verkoper beter niet had kunnen bieden, neemt niet weg dat dit natuurlijk niet kan en zoals iemand anders al opperde meteen het geschil opwaarderen tot een claim
heb je het geschil wel opgewaardeerd tot een claim?, anders direct doen binnen pay-pal. DE verkoper moet dan aantonen dat die het verstuurd heeft dmv een track-trace nummer. Dat kan die niet, dus kijg je van pay-pal je geld terug na een dag of 10.
Maar dan vergoed Paypal mijn schade en gaat hij nog steeds vrijuit. Hij heeft overigens aan Paypal een code verstrekt maar ik heb geen CD ontvangen. Tot 3x toe.