annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Mijn eBay vernaggeld door eBay

Omdat eBay ons nog meer spulletjes wil verkopen, krijgen we nu in Mijn eBay ook een heel blok met spullen te zien. In plaats van je eigen spullen die je aan het verkopen bent. Onwerkelijk hoe eBay probeert telkens de omzet op te schroeven. Dit keer door Mijn eBay te vernaggelen. Je kan deze nieuwe instellingen proberen te wijzigen maar dat lukt niet. Zie onder wat je krijgt op eBay.co.uk.

 

Eerst waar je op geboden hebt, maar niet gewonnen. Daaronder een hele diarree aan producten "speciaal voor jou geselecteerd"

 

En dat terwijl ik alleen maar mijn eigen lopende aanbiedingen wil inzien. Maar nee: eBay moet verkopen en dus geld vangen dus proberen ze het zo. Wanneer houdt eBay eens op met dit schaamteloze gedrag?

 

 

 

 

 

 

 

 

-- Bewerkt door auxfinesherbes op 5 Oct 2011 19:26 CEST

-- Bewerkt door auxfinesherbes op 5 Oct 2011 19:29 CEST

Geaccepteerde oplossingen (2)

Geaccepteerde oplossingen (2)

abeldoorn
Community-lid

ik gebruik chrome met ad-block, geen enkele knipperende banner, reclame iting etc van ebay/pay-pal. Mooie schone,lege bladzijden.

ebygumt
Community-lid

Ik gebruik Firefox met de add-on Adblock plus + filterabonnement.

 

Deze ongevraagde informatie blijft dan weg.

Bij mij is deze pagina helemaal schoon.

 

 

 

Antwoorden (2)

Antwoorden (2)

ebygumt
Community-lid

Toch best aardig om zo duidelijk aan te geven wanneer graties winkelen niet mogelijk is.

 

Op eBay.nl ziet het er bij mij ook nog schoon uit. Ik krijg die troep alleen op eBay.co.uk te zien. Maar eBay zal deze troep verder uitrollen. Verder gebruik ik ook Firefox met Adblock Plus 1.3.10 met Dutchadblocklist + Easylist.

 

Ze hebben nu ook iets nieuws op eBay Duitsland: grote enge rode kruizen om aan te geven dat je géén eBay "kopersbescherming" geniet als je niet met Paypal betaalt: dat is flink schrikken zeg. Je zou toch bijna het idee krijgen dat eBay met deze angstcampagne probeert meer Paypalklanten erbij te krijgen:

 

 

 

Een vraag stellen