annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Meerdere objecten van één verkoper kopen

Beste mensen,

Ik wil 2 objecten kopen bij dezelfde verkoper. Nu is het niet mogelijk om binnen 10 dagen bij dezelfde verkoper iets te kopen (ik krijg deze melding op ebay). Nu is het zo dat ik deze twee objecten tegelijkertijd verstuurd wil hebben aangezien dit verzendkosten bespaart. Hoe krijg ik dit netjes voor elkaar? Ik zie geen andere mogelijkheid om het totaal bedrag over te maken voor de twee objecten.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen!

Geaccepteerde oplossingen (0)

Antwoorden (5)

Antwoorden (5)

goedenmorgen Anja,

De kans dat verkoper het al verzonden

heeft is natuurlijk vrij gering.

Ik neem aan dat de OP wel met Paypal

geld overgemaakt heeft en dan duurt

het tegenwoordig wel een tijdje voordat een verkoper

gaat verzenden.

Ja en een klantvriendelijke verkoper

houdt natuurlijk even de eerste aankoop

vast totdat hij het geld van de andere

aankopen van de OP ontvangen heeft.

En gaat dan tot verzending over.

Maar beter is natuurlijk wel van te voren

even een verkoper voordat je gaat kopen

op de hoogte te stellen dat je nog meer

bij verkoper gaat kopen.

groetjes en iedereen weer een prettige dag,

Niek

Zijn het Nu-kopen items waar je direct voor moet betalen?

Dan combineerd de verkoper de items vaak niet, voor combinatie van verzendkosten moet je zowiezo even contact opnemen of het moet duidelijk in de aanbieding staan.

Heeft deze verkoper het in z'n aanbieding staan? mail hem dan dat je het verschil terug wil hebben, immers heeft hij de optie gekozen dat je direct moet betalen.

Als je in de USA koopt,pas dan op met gecombineerde verzending.Ik lette niet op,had $10 korting,de douane greep z'n kans en ik mocht invoerrechten betalen.

Dat had ik niet gehad bij aparte verzending!

niet eerst betalen en daarna gaan vragen om verzendkosten korting.

De verkoper heeft jouw object misschien al verzonden en kan natuurlijk geen korting geven op verzendkosten voor een ander object.

Dit staat duidelijk aangegeven.

Als je wel onmiddellijk moet betalen,stel dan eerst je vraag aan de verkoper en wacht het antwoord af!!

P.S.

Ik heb inmiddels voor één object betaald incl verzendkosten. De verkoper heb ik op de hoogte gesteld van mijn vraag.

-- Bewerkt door slash1340 op 26 Aug 2011 19:31 CEST
Een vraag stellen